Tuesday, June 12, 2012

Põrr-pamp-pamp põrr-pam-pamp Pahh







Kui tavaliselt pean piirduma emotsioonide edastamisel vaid piltide ja jutuga, siis nüüd esimest korda saan lisada ka ühe väikese filmijupi Aafrika trummide õpitoast. Nii need asjad käivad, kui kaameral on olemas ka filmisalvestuse suur ja punane nupp.
Tegu on siis viimase pildimaterjaliga nüüdseks juba möödunud XXXI vanalinna päevadelt. Kui rusikas silmaauku oli see õhtupoolik päris vihmane, niiet ega väga palju tahtnudki oma nina vabasse õhku pista. Veel vähem leotada seal ka kaamerat. Tööplaanis oli mul märgitud õnneks katusealune üritus Loewenschede tornis. Pooleldi põhjusel, et ma olen pikemat aega juba soovinud meie vanalinnas asuvaid torne ka seespoolt näha saigi see Aafrika trummide õpituba omale plaani võetud. Nüüd võib vaid oma head vasitu kiita, sest nägin lahedat keraamika töötubadest pungil tornisisemust ja kuulsin väga mõnusat põristamist, millest tegelikult oleks tahtnud rohkem osa saada. Ehk selleks leiab veel võimalusi tulevikus, kuna miski hääl mu sees ütleb, et minus peaks olema seda miskit, mis suudaks omavahel kokku möllida rütmitunnetuse ja käte koordineerimise kaasakiskuvate trummihelide tekitamiseks. Kitarrimäng on mul ju juba ammu selge.
Kui juhtub olema asja vastu rohkem huvi siis facebook.com/yrgorg on koht kus saab lisainfot mis kus ja millal trummipõrinat kodumaal kuulda, näha ja ise tekitada saab.


No comments:

Post a Comment