Friday, June 14, 2013

TREFFinlgy vinge Treff









No tegelikult võinuks panna ka teistsuguseid pilte siia vaatamiseks välja, kui ainult puhtad portreed, aaaaga jäägu siis midagi ägedat ka viewbookis vaatamiseks. Sinna kogusin kokku siis tipphetked parimatest sündmustest, mis leidsid aset minu ees ja taga ja küljel ajavahemikul 6-8 juuni Tallinna Vanalinnas.
Mis asi on Treff? Ilma, et ma süübiks või otsiks üles ametliku sõnavalangu ütlen ma nii - Treff on koht, kus saad siseneda mängu ja nautida hetke, unustada ennast lugudesse ja värskendada vaimu. Minu puhul lisandub siis veel täielik keskendumine momendi jäädvustamisesse digitaaloptikaaltehniliste vahendite abil ja higist tilkuvad riided. Ühesõnaga Treff on totaalne puhkus sellele, kes tunneb, et tal on vaja kogeda mingit kemüüset eelöeldust.
Kui see pole vabatahtliku fotograafi jaoks parim töö, siis mis saaks veel parem olla maütlen!?
Eriline kiiduavaldus kuulub minu poolt Dreek stuudiole, kes oma perfoormansiga "Raba" suutsid poole tunniga mu kaheksa kigasele mälukaardile üks-null teha. Aga oli ka põhjust, sest nende etteaste oli ühtlasi ka minu etteaste, mille sisse kuulus kõvasti väänlemist ja pöörlemist ning kükitamist ja kikivarvutamist ja jooksmist ning misveelkõike, et saada pildile midagigi erakordset ja koheselt tabamatut sellest füüsiliselt kurnavast ja vaimselt meeltlahutavast mängust.
Treffil näeme, raisk!!!


No comments:

Post a Comment