Tuesday, December 7, 2010

Meenutusi l6pushoust













Oli 2ge 6hta, mis kestis hiliste hommikutundideni, kuhu sisse mahtus n2puotsaga viperusi, kamaluga naeru, mitmeid tonne r66mu, liitreid nuttu, kylluses soojust, omajagu tuult ning parajalt viskit. Mul oleks seda teile v2ga raske s6nades kirjeldada, aga minu kolmekuine ettev6tmine tasus selle 6htuga end kuhjaga 2ra. Tegelt ta tasus end 2ra juba siia saabudes, aga ma sain sellest k6ige paremini aru siis, kui mu juhendaja tuli mind t2nama tehtud t33 eest. Kogu mu t33 ja vaev ei olnud asjata.

Nyyd tagantj2rgi meenutades sooviks vaid, et selliseid 6htuid ja k6ike sellele eelnevat saaks kogeda kordi ja kordi veel, just siis kui seda ise tahad. Kellel v2hegi v6imalust on midagi sarnast ette v6tta, siis jalamaid pange ennast siia kooli v6i kuhu iganes teise kooli kirja. Raha, mis sellele kulub on k33mes v6rreldes elamusega, mida see teile annab.

Riputan siia yles m6ningad pildid n2itusest, kuigi need ei anna edasi tegelikku meeleolu ja 6hkkonda nii nagu see siin kohapeal oli. Aga parem siiski kui mittemidagi :)

No comments:

Post a Comment