Sunday, July 3, 2011

Tantsupidu ehk veel pilte










Pärast tänast laulupidu, mida sai küll televiisurist vaadatud (et möllata eelmise kahe päeva kaheteistkümne tuhande ja enamgi veel pildiga) võib küll öelda, et See maa On ja Jääb ka edaspidi laulu ja tantsu maaks. Meil On võimekaid inimesi, kes suudavad noori hoida juurte juures. Maa ja ilm oli Südamega Tehtud pidu. Ootan sooja tundega juba järgmist peatükki selle väikese riigi suurde kultuuriraamatusse.
Seniks aga kui ma video valmistamisega vaeva näen, siis mõned katked sellest kõigest. Endalegi ootamatult tuli nii palju mõnusat kraami tantsust ja peost ja inimestest, et hakkasin üha rohkem mõtlema selle üle, kuidas kõik need inimesed, kes mu kaamera ette jäid neid pilte ka näha saaksid. Kogu see kolm päeva, mil pidulised higistasid ja tublisti vaeva nägid, et ennast igaveseks ajalukku kirjutada jääb vaid väga vähestel võimalus näha kasvõi killukest sellest tohutust pildi ja videomassist, mis tehtud sai. Ma arvan, et kasvõi mõni pilt oleks juba korralik tänuavaldus neile üle kolmekümnele tuhandele osalisele, kes ühel või teisel moel jäädvustatud said. Mul on palju häid pilte, mille üle uhke olla, kuid need said võimalikuks ainult tänu nendele inimestele, kes otsustasid sobival momendil kaadrist läbi joosta/hüpata/kukerpallitada/jalutada.

Rohkem pilte üleval minu viewbooki kodukal
http://urmasmand.viewbook.com/album/maajailm?p=1#1

No comments:

Post a Comment