Thursday, October 28, 2010

Eepiline feilimine











T2na on "Oxi" p2ev Kreekas. P2ev millal kreeklased ytlesid "Ei" (ohi) teljeriikide (Berliin-Rooma telg) okupatsioonile teise maailmas6ja ajal.

H2rra Mussolini esitas kell neli varahommikul ultimaatumi, millele h2rra Metaxas viisakalt ja sygavalt Ohkas. Ylej22nu on ajalugu.

Kreeka pidutseb ja v2ljas sajab rahet ning l33b v2lku, justkui loodus ise oleks tulnud osa v6tma suurtest pidustustest ja otsustanud oma sh6u kaasa v6tta.

Hisa digitaalse fotograafia 6pilastel oli t2na teise kriitikatunni aeg, millest tegin ka ylevaate, et saaksite osa mismoodi siinmail yksteisele kallihinnalist n6u jagatakse ja misugust materjaali me yldse produtseerime.

Igayks l2henes asjale loominguliselt. P6hiline oli vaid omada viite pilti.

Raskeim osa kogu asjanduse juures oli HP Photosmart 8250 tindiv2rviprinteri taltsutamine, kuna see tegelinski lihtsalt keeldus fotopaberit aktsepteerimast. Yhe pildi saamine t2hendas sisuliselt laskumist printeriga madalate unifikaatsete aspektide af22ridesse, lisaks paberi s33tmist nii veerandsada korda ja lootmist, et v2rvid enam v2hem talutavad vaadata oleksid.

Yldiselt ongi vist toosamune printer k6ige frustreerivam asi, mida ma siinviibides olen kogenud ja t6en2oliselt kogen veel p2ris palju. Fakt, et siinsed monitorid ja printerid yleyldse kalibreerimata on ei tundugi nii oluline, kui kogu su t33 ja vaev ei viitsi mingi tobeda mehaanilise nyansi t6ttu fyysilist kuju v6tta.

Aga nimetagem seda inimlikuks veaks, sest nii tunduvad k6ik asjad lihtsamalt seletatavad ja pole lihtsalt v6imalik pikka viha pidada.

Ka kosmiliselt pikk blogimisepaus oli tingitud mu keskendumisest oma projektile, mille plaanin nyyd ka t2ies mahus siinsel veebilehel avaldada. Esialgu inglise keeles, kuna selliseks on ta lihvitud olema. Eesti keelse ymberjutustuse teen juhul kui selle vastu piisavalt suur n6udlus peaks tekkima, kuigi mulle tegelikult meeldiks rohkem siis juba vestelda n2ost n2kku.

J2tan teile nuputada milline oli nendest minu t33.

Kriitikast niipalju, et see oli v2ga positiivne ja v2ga negatiivne. Miks? See polegi enam t2htis. T2htis on arenemine ja ma tundsin seda ka ise.

Projekt ise on mulle v2ga hingel2hedane ja ka pildid r22kisid minu arvates asjast v2ga selgelt, mist6ttu olin valmis eepiliseks feiliks, kuna teadsin, et tegelikult see pole l6ppprodukt vaid esimene samm sinna j6udmisel.

Aga selleks, et kuhugi j6uda peab oma systeemist v2lja saama need pildid, mis tunduvad head, et p2rast veel paremaid pilte teha. Kivi ja veeremine.

No comments:

Post a Comment