Tuesday, October 19, 2010

Me ei ole Elbooniast










Seda nyyd, et uputab. Kui nii edasi l2heb, siis pean omale kibek2hku uue v2lise k6vaketta soetama. Pool semsestrist l2inud ja yle poole k6vaketta mahust juba koormatud pildipahnaga. Ja ma alles alustasin ajapildistamisega. Keda numbrid huvitavad, siis umbes 110 GB on mu ketta limiit.
Kui uurisin oma valmiskypsetatud piltide kataloogi, siis esialgu ei saanud arugi, kus kohast selline maht saadud on. Pole ju suurt midagi tehtudki. V2hemalt kolmandiku parimatest piltidest olen ka yles riputanud. Ju siis on aeg luuaga kataloogidest yle k2ia.

Kypsetamisest r22kides, siis t2nud Marisele maailma lihtsaima koogiretsepti eest ja vanematele m66tyhikute tesiendamise eest. 200 grammine jogurtitops oli ideaalne m66duriist 6una-virsiku plaadikoogi valmistamisel. M6ned tykid on veel k33gis saadaval, seega seltsimehed kiirustage v6i siis oodake paar p2eva kuni j2rgmise k2kerdise kokku keevitan. Igast dzemme on supermarket t2is ning Robin Hoodi jahu ja biomunad (kahjuks mitte Ott K. omad, mis on oomega kolme silmini t2iskyhveldatud) ei tundu ka niipea otsa saavat, seega tuleb oodata j2rgmist tugevat vihmasagarat, et j2tkuks tahtmist mitte v2lja ajapildistamist tegema minna.

Ja yks v2ike vigadeparandus tuleb teha. Ilm keeras vahepeal tagasi nii suviseks, et myts ja p2ikesekreem on j2lle IN (eesti k. t6lk. SEES).

Laup2evane pikk p2ev kohalikus tuulepargis oleks v6inud l6ppeda ka kohalikus polikliinikus, diagnoosiks rikkalik p2ikesepiste k6rbend peekoni l6hnaga.

Viieminutiline pyhendumine oma naha hooldamisele Nivea ebamaiselt m6nusa creemiga s22stis t6en2oliselt m6netunnisest jandist kohaliku turismipolitsei ylekuulamistoas seletamaks, miks passipildi europiidne eluvorm erineb toolil istuvast negriidist.

Neeger ma siiski pole, kuid selle s6naga seonduv tramburai tekitab ikka minus kysimusi. Ameericlaste seltsis olles tuleb taolisest s6navarast hoiduda v6i siis kasutada seda vaid juhul kui seltskonnas on vaieldamatult k6ik heledanahalised iiri-saksa-itaalia-hollandi-hispaania-prantsusmaa segu inimisiksused.

Naljakas, kuid kogu sellest nonii veerandsaja liikmelisest stuudiumist v6in vist mina ainsana 3elda, et olen puhast verd Eestlane (kuigi ma pole kaevunud sygavuti oma suguv6sa ajalukku). No v2hemalt p6lv, kaks, kolm kindlasti. V6ibolla enne seda oli seal ka vene-rootsi-saksa-taani m6ju. V6ibolla.

Kuid oma rahvusidentiteedi osas tunnen ma end kyll kindlamalt kui ylej22nud seltskond, kes k6ik omavad v2hemalt kolme eri rahvuse m6ju, mist6ttu v6iksid nad vabalt omada ka mitme riigi kodakondsust, kui nad vaid teaksid kus need riigid asuvad (enamus ikka teab ka, v2hemalt nime). Olen osalenud ka vestluses, kus pyytakse v2lja selgitada, kus yks v6i teine osariik t2pselt asub, mis n2itab veelgi kui suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur tegelikult ameerica on.

Tulek Euroopasse on m6nedele ilmselgeks "ameerica avastamiseks" kujunenud, kuna ka siin on sarnaseid huvisid, huumorimeelt ja midak6ikeveelomavad eluvormid. Ma olen korduvalt pidanud vastama kysimustele, millised on Eesti tydrukud, kas nad on samuti nii pikad nagu ma, kas nad m6istavad sarkastilist huumorit. K6ige parem vastus on mul neile kysimustele "Well come to Estonia", sest me ie ole Elbooniast, kuigi teatav sarnasus h22lduses v6ib ju olla.

Kuid need kommentaarid pole m6eldud yleoleva suhtumise v2ljendamiseks/kujundamiseks. Pigem on mul hea meel, et nad on otsustanud nagu minagi veidi enda ymber ringi vaadata.

Enda ja teiste l6bustamiseks r22gin vahel ka Eesti keeles. Terrible Sex, Tupac is in Dallas on n2ited, mis kohe meenuvad. Ehk siis Terviseks ja Hypake nyyd yles, alla. Kahjuks pole mul olnud piisavalt oidu neid teisendusi yles m2rkida, kuid ehk nii ongi parem. Igayks peab saama oma keele6ppe elamuse osaliseks.

Lisasin valiku uut pildikama ka, et ise kunagi tulevikus seda blogi vaadates m2letaks, mis kraami sai kokku kypsetatud. Enamus pilte on yles v6etud minu lemmikkohaks kujunenud sadamakai juures, kus minu arust k2ib selle linna suurim m3ll yldse. Kai otsas k2ivad pidevalt erinevad transpordilaevad liiva, kruusa ja muud nodi peale laadimas, samas kui kai alguses asub peamiselt albaanlastest ja egiptlastest kokku klopsitud kalameestearmaada, kes pea igal hommikul kannatlikult kivisillutisel istuvad ja oma mitmev2rvilisi v6rke parandavad ning kaheksajalgu vastu kai 22rt peksavad. See viimane on eriti veider aktsioon. V6ibolla 6nnestub mul seda ka j22dvustada. Loomulikult on selles kohas tehtud ka ugly shit seeria kanalisatsiooni puhastamise pildid, millele mingi aeg hiljem j2rgnes yhe kohaliku ontliku vanah2rra perfoormance sealsamas vees.

Kasutades h2rra Fred J. kuldseid s6nu, siis uute asjade leidmiseks tuleb k2ia vanu radu, mida kavatsen ka mina teha.

1 comment: