Tuesday, September 13, 2011

Meie aja Suurkuju


Veel enne seda kui ma võtan rohkem sõna selle tegelase kohta, siis siin on parim pilt temast mida üldse teha annab. Lihtsalt imetlege seda nii suurelt oma ekraanidel kui saate. Noh, tegelikult on veelgi lahedam näha teda niiviisi sõitmas. Tema sõidusstiil on võrreldav metsiku hobuse taltsutamisega, mis on viimase vindini viidud, kuid taltsutaja jääb alati hobuse selga. Samas on too masin millega ta sõidab tänapäeva ohutusstandardeid arvestades mõeldud vaid kõige meeletumatele surmapõlguritele. See kõik kokku tundub nii raju ja toores ja samas nii vägev, et praeguse aja nutimasinatel kappavad mehepojakesed ajavad lihtsalt haigutama.
Mul polnud au tema suuri tegusid näha ja teda tundma õppida. Mulle meenub vaid väga ähmaselt esimene kord, kus ma võib olla sain teada kes ta on, enne kui ta lahkus. Kuigi kaudselt, siis kindlasti nii mõneski mõttes oli tema minemise aeg mulle sissejuhatuseks uude maailma - võidusõidu kuninglikku maailma, mida ma üpris andunult mitu aastat jälgisin enne kui mingil põhjusel see tsirkus mulle enam midagi sisukat ei pakkunud. Kuigi ka praegu jätkub seal draamat küllaga, siis ei tundu see olevat sama värvikas kui ajal mil see mees rooli keeras ja end maailmale teatavaks tegi.
Nüüd, kus ma olen tema kohta rohkem teada saanud avastasin ma end mõttelt, et ma oleks võinud isegi tema fänn olla.
Siin on kaks linki, mis minu meelest juhatavad hästi sisse ühe suurema peatüki, mille ma temale soovin pühendada.
http://www.youtube.com/watch?v=aNmqn3heGgE
http://www.youtube.com/watch?v=WmBl_XT0BpU&feature=related

ja kui siia lisada nuttev, just äsja suurele meistrile võitude arvu poolest järgi jõudnud ja peatselt samuti kolmekordseks maailmaistriks kroonitav Schumi, kes kõrvuti koos Häkkineniga jälle Itaalia mandril poodiumil koos oli (nagu ka tol õnnetul päeval), siis pole rohkem vaja tegelt öeldagi.
http://www.youtube.com/watch?v=XeZcKk4RaA0

No comments:

Post a Comment