Sunday, January 9, 2011

Ninaframe prelüüd



Nonii. Kaua tehtud kaunikene. Lubage esitleda projekti nimega Ninaframes. Mustvalge pildimaailma lumm.

Kuigi enamus teostusest, alates algsest ideest kuni raamide loomiseni, pärnieb juba Paroselt, siis alles praeguseks hetkeks jõudsin ma oma viimstlemisoskusega niikaugele, et sain rahumeeli uue näituse välja panna.

Teemaks üdini mustvalge analoogfotomaailma fännamine, millele esmase tõuke andis üks mu koolikaaslane, kel nimeks Nina Giselle Schoofs. Võib julgelt öelda, et noor lootustandev talent, kes inspireeris oma tööga nii mõndagi meie seast. Tema tehtud piltide tugev kontrast ja viis kuidas ta need ilmutamise käigus väga iseloomulike raamidega viimistles jäi mulle hinge heas mõttes kripeldama ja ma soovisin samasugust tugevat stiili omas võtmes kasutada.

Selleks palusin Ninal oma sisseskännitud tööd mulle anda, et ma saaksin tema raame oma piltide ümber paigutada. Oleksin ju võinud seda kõike ka ise teha, kuna protsess ise on lihtne ja tulemused alati erinevad. Edaspidi teengi, kuid see seeria siin j praegu on pühendatud temale ja olgu siinkohal siis lisatud ka Nina portree, mille olen püüdnud võimalikult tema enda pildistiili moodi kokku mikserdada.

Nautige siis teiegi tugevate tumedate ja heledate toonidega varustatud pildimaterjali, mida ehivad käsitööna valminud raamid.


Nina, dont bother to use google translator for this :) just know that this series is dedicated to You.
Cheers!!!

No comments:

Post a Comment