Monday, October 15, 2012

Vrõnn-vrõnn video bemmist


Nüüd kus mösjöö supriim komandör Berjooza on avalöögi ära teinud, siis on mul vaba voli uhkustada oma viimase töövõiduga. Nii tubli ma küll ei suutnud olla, et kõik filmi ja pildimaterjali oleks ise üles võtt ning muusika ka valmis kirjutanud. Aga tuletades meelde, mida ka mösjöö Kasak just päev paar tagasi mulle raadioeetri vahendusel ütles, siis tuleb teha nii hästi kui oskad. No see mul vist ka õnnestus, sest enam paremini ma tol hetkel tõesti ei teadnud ega osanud toda kompotti kokku keeta. Tänuavaldused ka kõikidele teistele, kelle materjali sai ära kasutatud. 
Aga ausalt öeldes on mul hoopis pohmell sellest. Tundub, et see on tüüpiline igale filmitegijale, kel ettenähtud veeta tunde monteerimislaua taga. Ja ma ei pea siin silmas digimonteerimist. See tundub ikka väga titekas olevat, kui juba minusugune akadeemik sellega toime tuleb. Kummardan maani eelkõige kõikide analoogfilmi monteerijate ees ja samas loodan, et ei pea kunagi selles vallas kätt proovima.
Ja siin ta on BMW 325 Cup ja VLN seerias kaasa löönud piloodi, Keijo Kaasiku, 2012 hooaja kokkuvõte.

No comments:

Post a Comment