Wednesday, September 22, 2010

Gaz viiskendyks viiekymne kahe kerega


Khalimera ytle hommikul tervituseks ja Khalispera ytle muul ajal - seda sain ma teada s33klat2dilt, kelle h6rgutisi ma enamasti naudin.

Siiani on mul 6nnestunud saada tema k2est lihapalle, mis meenutavad pigem pikka poissi aga tomatikaste ja ahjukardulas koos pisikese heinekeniga on t2pselt mida n2ljane turist vajab. Igatsorti tugevama konsistentsiga liha pakuvad nad ka ning pastavormi ja moussakat samuti. Ameericlased nimetavad seda viimast eggpl2ntiks, aga minumeelest on tegu lihtsalt yhe vormiroaga, kus pealmine kiht on laiaks litsutud muna ja sisemise kihi kohta ma ei julge midagi uurida, sest muidu s33n p2rast veel seeni ja siis on jama majas. Teadmatus on selle toidu puhul parim.

Aga tegelt tahtsin ma tutvustada veidi oma elamist v6i noh nii kymneruudust pinda, mis sisaldab v2ikest r6du, kuigi asub maanteest allpool ja eluruumi, kus toimub s33ma/jooma/norse ja igahommikune faktor kahekymne asetamine n2htavatele kehapiirkondadele. Tegelt ma ei tea, miks ma seda protseduuri teen, kui enamuse p2evasest ajast istun laboris. Ju siis ei taha ma oma kodumaiselt suvelt saadud joodikup2evitust v6imendada mitte mingi hinnaga.

Teadlikult randa ma p2ikest v6tma ja ujuma l2inud veel ei ole, kuigi see on mul kogu aeg vaid sekundite kysimus, kui peaks tahtmine tulema. Merevesi on siin nii kristallselge, et isegi sadamas on v6imalik uurida milline n2eb v2lja p6hi. Vette suplema minemast hoiab mind soolane vesi, mis ei ole mu silmadele just parim, seega veem6nusid ammutan ma peamiselt v2ikesest vannitoa vannist (mis funktsioneerib kyll vaid dushshshsina), kus soojema vee saamiseks tuleb m6ttes nii viiekymneni lugeda.

Humoorikas on muidugi ka see v2ike aknakesekene, mis v2lise 6hu saamise asemel avaneb otse koridori, kus olen n2inud nii m6nelgi korral m33dumas kaas6pilasi (v6ib vabalt olla tingitud ka faktist, et m6ni neist elab sealpool koridori otsa). Seega kui juhtud parajasti v6tma k6ne Vabariigi Presidendile, siis v6id samah2sti teha sellest juba konverentsk6ne ja kaasata ka teisi huvilisi oma pingsasse diskussiooni kanalisatsiooni vajalikkusest sellel saarel.
Igatahes minu katsed igal hommikul sulgeda nii r6du v2limine kui ka sisemine uks ning see v2ike aknakesekene vannitoas kannab senini v2he vilja, kuna 6htu tuppa tagasi j6udes on kaks kolmest j2lle avatud. Samas teisalt on tore n2ha, et keegi kannab hoolt su heaolu eest ning peale pisikese jonnakuse pakub sulle v6imalust magada puhaste linade vahel ja kasutada pidevalt uusi r2tikuid. Tualettpaberit on mulle ka juba t33stuslikes kogustes tekkinud. Ei j6ua nendega nii kiiresti midagi pealegi hakata.

Yks moodus, kus siiski olen seda edukalt kasutanud on valgusmaalingud. Tekkis yks6hta idee minna linnat2navate 22retusse labyrinti ja pildistada seal kaevuluuke. Neid on siin oma miljon erinevat ning nad hiilgavad ka omap2rase disainiga. A, et kuidas tualettpaber siia puutub. Lihtsalt.

Mu taskulambil on natuke probleeme valguse koondamisega yhte kindlasse punkti, selle asemel kipub see tal oma teed minema. Kuna mind huvitas just koondatud valgusega maalimine, siis juurdlesin endamisi milline oleks kiire ja lihtne lahendus. Ootamatult geniaalse tulemuse andiski tualettpaberirull, mis nagu valatult sobitus taskulambi ymber. Nyyd j2i yle vaid v2lja m6elda logistiliselt k6ige mugavam viis t2navatel ringitatsamiseks. Selleks sai siis h2davajalik topitud seljakotti ning 6lale v6etud ka statiiv. Esimesi pilte linnas tehes selgus, et t2navavalgustusega hakkab yks jant pihta. Nimelt olid parimad luugid tavaliselt just valgustite all, mis j2ttis maalimise efekti v2ga tagasihoidlikuks. Lisaks selgus, et kogu aeg kotist aparaati ja taskulampi v6tta ning siis veel aparaat statiivi kylge asetada muutub jube tylikaks. Seega p2rast esimeste vitsade saamist sai bisnesplan ymber kohandatud. Aparaat j2i konstantselt statiivi kylge, taskulamp, mis meenutas rohkem valge t3mbi otsaga kuvaldat j2i vasakusse k2tte, et muuhulgas valgustada ka pimedaid k6rvalt2navaid, kuhu pidi suunduma parima tulemuse saamiseks ning statiiv oma v2ljasirutatud pikkuses k6ikus parema k2e otsas. Seljakott, kui pisikene lisaballast tolknes seljas, nagu tema p6hifunktsioon elus ka ette n2eb.

Kuigi mul polnud eriti mahti j3lgida minu ymber toimuvat, siis Seitsmes Meel ja Henry Laks ehk teisis6nu kolmas silm tunnetas kogu aeg mingit ohhoo efekti, mis muutus ilma suurema pingutuseta ahaa ja braavo efektiks, siis kui avanes v6imalus m6nele julgemale kodanikule tulemust ka ekraanilt n2idata. Hetkel ma veel pilte ei n2ita, kuna see projekt on veel pooleli, kuid kyll kunagi ikka saab.

1 comment: