Wednesday, September 22, 2010

Kreeka olemus

Kuigi sellel pildil on palju sellist, millest mina h2sti aru ei saa, kuna pole lihtsalt sellist elukogemuste pagasit veel ette n2idata, siis tunnetuslikult ytlen ma kyll, et see r22gib v2ga palju selle maa olemusest ja viisist, kuidas mulle meeldib neid n2ha ja tunda (kaugelt, eemalt, steriilselt ja ilusalt nagu mu 6petaja ytles, kes ootab minult pilte a la "ugly shit").

Tehtud on see Mykonosel, kuigi iseenesest pole sel suurt t2htsust, kuna see pilt ise on minu jaoks kohaylene. See kohalik vanat2di, kes pildilt justkui s22red teeb tuli tegelikult alguses minu poole, kuid n2hes minu k2es kaamerat p33ras otsa ringi ja ilma kiirustamata lihtsalt kadus vaikselt nurga taha, kus ta m6ni hetk varem oli tulnud. Tema olemine siin pildil polnud kyll mul plaanis, kuid ta on justkui kirss tordil, sest puht maal2hedastel p6hjustel varjas ta 2ra yhe pisikese tsilliva musta kassi, mille ma oleks pidanud p2rast v2lja kloonima, et pildi fookus s2iliks v2rvidel ja symmeetrial ning teiseks tekitas pildile yhe suure musta kogu asemele, et ma tahtlikult ei peatuks vaid v2rvidel ja symmeetrial.

Olles ymbritsetud tarkadest inimestest sain ma teada, et p6hjus, miks t2di on riietatud musta (lisaks veel kehahoiak) p6hineb tema leseks olemisel, seega andis ta pildile juurde kurva, kuid v2ga elulise alatooni, luues sellega kontrasti r66msatele v2rvidele ja yhtlasi tekitades juurde uusi kysimusi minu jaoks.

1 comment:

  1. Esmapilgul vaatasin, et sul on toas valge klaver aga siis nägin selle peal kamašokolaadi. Nii, et tegu on vist ikka kylmkapiga :)

    ReplyDelete