Tuesday, September 14, 2010

Mis toimub?

Yhes6naga taaskord astun ma pimedasse blogiruumi, kus ellu j22vad vaid need, kes oskavad ja viitsivad 2mbritest yle ujutatud blogilabyrindis liigelda nii, et mitte kohe p2rast esimest k22nakut kolinaga l2nikutesse takerduda.
Entusiasmi nagu ikka on esimesel korral kuhajaga ja ma n2en juba vaimusilmas, kuidas mind kroonitakse blogimaailma raskekaalu vaieldamatuks tsempioniks ja aas-k2omets kingkarude p22stjaks globaasest verbaalsest k6hulahtisusest.

K6ik teie, kes te olete viitsinud siia lehele seigelda teadmiseks, et mul ei ole mingit kindlat ajakava ja plaani selle lehe t2itmise ja ylalpidamise suhtes. Teen nii nagu tuju on.
V2ga tore on teada, et teid mu tegemised siinmail huvitavad ja seet6ttu, et mitte viriseda sms tehnoloogia saamatuse yle edastada pilte ja emotsioone, siis pistan oma loomingu valikuliselt koos oma mulaga siia lehele.

Aga esimese asjana tahaks ma 6iendada arveid selle tegelasega, kes andis loa m6elda v2lja k6iksugu erinevad t2hestikud. Mida Sa kyll 6ige tahtsid saavutada?
Jaa, jaa valiku ja v2ljendusvabadus ja muu selline jutt. Yhes6naga, kuna siinmail puudub juurdep22s meile nii iseloomulikele t2ish22likutele, siis vastavalt rahvusvahelisele sms-ssamise standardile asendan ka mina need numbritega (enamasti)
ehk t2ppidega a on 2
t2ppidega o on 3
t2ppidega u on y
ja lainelise kriipsuga o on 6.

a je

No comments:

Post a Comment