Thursday, September 16, 2010

J2tk elule siinmail

Peab ytlema, et kuigi v2ljas on p2evasel ajal kolmekymnel2hedane kuumus, siis tuul aitab p2ris palju, eriti kui leiad veel varjulise koha. Igatahes seda panoraami tehes oli mul t6sine tahtmine asi katki j2tta, kuna kaamera muutus omamoodi purjeks ja pani seega kogu kolmjala systeemi kergelt vibreerima. Pyydsin siis oma keha hoida nii l2hedal kui v6imalik kaamerale, et katta osaliselt tuult ning hoidsin samas yhe k2ega ka kolmjalast kinni. Ytleme nii, et v6imalusel tahaksin ma proovida uuesti 6htuvalguses Parikiat j22dvustada, aga praegu v6ib rahul olla ka selle pildiga.

Praam, mida pildil n2ha v6ib on minu saarele toonud isendi 6de nimega Blue Star Paros. Yhel varasemal 6htul, istudes yhes ranna22rses v2likohvikus, mida on siin oma viiskend miljonit triljonit, syyes p2ikeseloojangu saatel Moussakat ja juues Alfat tekkis mu peas selline omap2rane arusaam sellest kohast ja praamidest mis siin alatihti saalivad. MItte, et ma kandideeriks mingile originaalselte m6tete grand prix'le, aga ikkagi.

Ytleme, et meil inimestel on v6ime eksisteerda kahes reaalsuses ja vahend, mis meid yhest teise transpordib on praam. Mina otsustasin, et aitab, soovin pseudoreaalsusest eemalduda ning kogeda alternatiivset reaalsust, mis justkui eksisteerib v2ljaspool tavalist aega, ehk nagu teispoolsus, kuhu k6ik hinged suunduvad peale maisetest kehadest lahkumist (n2iteks). Ainult, et v6rreldes teispoolsusega saab siit saarelt vajadusel oma argip2eva tagasi p33rduda (aga ainult siis, kui sa oma hinges seda soovid). See koht eksisteerib puhtalt selleks, et saaksid tegeleda iseendaga, teha kokkuv6tteid olnust, vaagida ja kaaldua olevat ning kui soovi on siis koguda m6tteid ja ideid edaspidiseks eksistentsiks. Aga peamine on siin saarel ikka enesesse syybimine, et korrastada oma ylakorrust. Kes teab, 2kki 6nnestub siin saavutada sisemine rahulolu ja tasakaal, mis aitab sul hakkama saada ylej22nud olemise aja...

1 comment: